نام : مهین
نام خانوادگی : چناری
تاریخ تولد :
تاریخ فوت :
جنسیت : زن
توضیحات : سوابق تحصیلی کارشناسی: علوم تربیتی ، 1362 ، دانشگاه تهران ، ایران کارشناسی ارشد: تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش ، تعلیم و تربیت اسلامی ، 1374 ، دانشگاه تربیت مدرس ، ایران دکترای تخصصی: فلسفه تعلیم و تربیت ، 1385 ، دانشگاه تربیت مدرس ، ایران فرصت مطالعاتی: شش ماه انجام کار پژوهشی در دانشگاه UCF فلوریدا با پروفسور گالاگر در سال 1384 سوابق کاری 1- مشاور واحد خواهران از سال 1376 تا کنون 2- عضو هیئت مدیره انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران در دوره اول و دوم طرح­های تحقیقاتی اجرا ­شده یا در دست اجرا: 1- -طرح پژوهشی "بررسی تطبیقی تربیت اخلاقی در نظام های آموزشی چند کشور جهان" کتاب های تألیف شده: 1- مدرسه و تربیت اخلاقی جوایزعلمی )دستاوردها و افتخارات) 1- پژوهشگر برتر سال 1389 مقالات و پژوهش ها: چناری مهین، "مقایسه هوسرل هایدگر و گادامر با محک روش شناختی" پژوهشهای فلسفی - کلامی( پژوهشهای علوم انسانی سابق)، شماره 34، صفحه113-138، 1386. چناری مهین، "روش تدریس در هرمنوتیک فلسفی گادامر" اندیشه های نوین تربیتی، سال دوره 4، شماره 1و2، صفحه45-62، 1387. چناری مهین، "روش سقراطی به منزله راهبردی برای تربیت شهروندی" نوآوری های آموزشی، سال سال 7، شماره 27، 1387. چناری مهین، "مقایسه خودپنداره دانش آموزان واجد والدین دارای نگرشهای تربیتی مثبت و منفی با توجه به جنسیت دانش آموزان" خانواده و پژوهش، شماره 4، صفحه91-110، 1387. چناری مهین، باقری خسرو، "هرمنوتیک فلسفی گادامر و اهداف تعلیم و تربیت" روان شناسی و علوم تربیتی، سال سال 38، شماره 1، صفحه1-20، 1387. چناری مهین، "فرونسیس و پژوهش در تعلیم و تربیت" اندیشه های نوین تربیتی، سال دوره 6، شماره 1، صفحه9-29، 1389. چناری مهین، "فرونسیس" اندیشه های نوین تربیتی، سال 6، شماره 1، صفحه9-30، 1389. مقالات فارسی چاپ شده در همایش ها چناری مهین، "معیارهای سلامت و بیماری روانی در اسلام" دومین همایش مشاوره از دیدگاه اسلامی، صفحه36-37، 1379. چناری مهین، "فلسفه تعلیم و تربیت گادامر و روش پژوهش" اولین همایش انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران، صفحه41، 1389. چناری مهین، "گادامر دیویی و تعلیم و تربیت" اولین همایش انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران، صفحه42، 1389. چناری مهین، "انعطاف پذیری و رسالت نظام آموزشی در جوامع اسلامی" تعلیم و تربیت در ایران و نسبت آن با فلسفه های جدید تعلیم و تربیت، صفحه120-123، 1390. چناری مهین، "مباحثه تفسیری روشی نوین در تعلیم و تربیت ایران" ، 1390. چناری مهین، "فرهنگ ایثار و شهادت و راههای تقویت آن در بین دانش آموزان و دانشجویان" همایش فرهنگ ایثار و شهادت، 1390. چناری مهین، "تربیت اجتماعی از منظر امام خمینی" امام خمینی و تعلیم و تربیت، 1391. چناری مهین، یاوری فاطمه، "آزادی انواع و حدود آن از دیدگاه امام خمینی" امام خمینی و تعلیم و تربیت، 1391. چناری مهین، "رابطه نظریه و عمل در تعلیم و تربیت از دیدگاه ارسطو" روش شناسی و روشهای پژوهش در فلسفه تعلیم و تربیت، صفحه109-112، 1391. چناری مهین، "کاربست رویکرد تطبیقی در فلسفه تعلیم و تربیت" روش شناسی و روشهای پژوهش در فلسفه تعلیم و تربیت، صفحه113-116، 1391. چناری، مهین، "انتظار و راهبردهای تربیت زمینه ساز در رسانۀ ملی با محوریت کلام امام خمینی و حضرت آیت الله خامنه ای"،همایش بین المللی دکترین مهدویت، 1392 چناری، مهین، "سیر تغییر پارادایم ها در تعلیم و تربیت" سومین همایش انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران، 1392. چناری، مهین، "نقش معلمان در اصلاحات نظام های آموزشی"، سومین همایش انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران، 1392 چناری، مهین، "مقایسه نقش مادری در دیدگاه فیمینیست ها و اسلام، همایش "مادری و زن تراز انقلاب اسلامی، 1392 چناری، مهین، "بررسی جایگاه و نقش مادری در دین اسلام با نگره ای تطبیقی بر دیدگاه اماه خمینی و آیت الله خامنه ای، همایش "مادری و زن تراز انقلاب اسلامی" 1392. International Journal Papers چناری مهین, "Hermeneutics and theory of mind", PHENOMENOLOGY AND THE COGNITIVE SCIENCES, Vol. 8, No. 17, PP. 17-31, 2009. International Conference Papers چناری مهین, "TEACHERS ATTITUDE TO TEST_DRIVEN ACCOUNTABILITY; DEVELOPING A COMPREHENSIVE APPROACH TO ASSESSMENT", Proceedings of contemporary islamic ethics , 2012.
Footer