نام : *اصغر (غیر مرتبط)
نام خانوادگی : مینائی
تاریخ تولد : 1353
تاریخ فوت :
جنسیت : مرد
توضیحات : سوابق تحصیلی دکتری, 1392, سنجش و اندازه گیری(روانسنجی), علامه طباطبایی دکتری تخصصی, ---, , دکتری تخصصی, ---, , عناوین دروس آمار استنباطی، کارشناسی آمار‌ استنباطی، کارشناسی روان ‌سنجی، کارشناسی روان‌ سنجی، کارشناسی سنجش‌ و‌ ا‌ندازه‌گیری‌ در ‌علوم‌ تربیتی، کارشناسی مقدمات‌ روش‌ تحقیق‌ در علوم‌ تربیتی ، کارشناسی آزمونهای‌پیشرفت‌تحصیلی، کارشناسی ارشد M.Sc استفاده‌از‌روش‌های‌آماری‌و‌پژوهشی‌پیشرفته، کارشناسی ارشد M.Sc استفاده‌ از ‌کامپیوتر ‌در ‌اندازه‌ گیری‌، کارشناسی ارشد M.Sc آمار‌استنباطی‌پیشرفته، کارشناسی ارشد M.Sc برنامه ‌ریزی ‌های ‌کامپیوتر‌ی د‌ر اندازه‌گیری، کارشناسی ارشد M.Sc روان آزمایی، کارشناسی ارشد M.Sc روان سنجی در ورزش، کارشناسی ارشد M.Sc روش های‌ آمار‌ی پیشرفته، کارشناسی ارشد M.Sc روش های آماری پیشرفته ( 2 )، کارشناسی ارشد M.Sc روش‌های تحقیق‌پیشرفته‌، کارشناسی ارشد M.Sc روش های تحقیق پیشرفته در علوم تربیتی، کارشناسی ارشد M.Sc روش های تحقیق پیشرفته و کاربرد کامپیوتر در تحقیقات ، کارشناسی ارشد M.Sc روش های تحقیق در روان شناسی، کارشناسی ارشد M.Sc روش های تحقیق در علوم تربیتی (1)، کارشناسی ارشد M.Sc روش های تحقیق در علوم تربیتی (2)، کارشناسی ارشد M.Sc روش های تحقیق در علوم تربیتی ( پیشرفته )، کارشناسی ارشد M.Sc روش‌ های تحقیق‌در‌علوم‌تربیتی (پیشرفته)‌، کارشناسی ارشد M.Sc روش های تحقیق در مدیریت آموزشی، کارشناسی ارشد M.Sc سنجش‌و‌اندازه‌گیری، کارشناسی ارشد M.Sc کاربرد‌آمار‌استنباطی‌در‌مدیریت‌آموزشی، کارشناسی ارشد M.Sc کاربرد کامپیوتر در تحقیقات تربیتی، کارشناسی ارشد M.Sc کاربرد نرم افزارهای آماری در تحلیل داده ها، کارشناسی ارشد M.Sc مبانی ‌نظری ‌و‌ کاربرد‌ آزمون‌ های ‌روانی (‌1)، کارشناسی ارشد M.Sc تحلیل‌عاملی‌و‌مدل‌های‌ساختاری، دکتری ساخت و استفاده از ابزارهای سنجش ویژگی های شناختی و شخصیتی، دکتری فعالیت‌های اجرایی مدیر گروه، 1388/04/30، 1393/04/01، ایران، تهران عضو هیات علمی گروه پژوهشی مطالعات بین المللی تیمز و پرلز، 1388/06/31، 1393/04/01، ایران، تهران عضو شورای پژوهشی پژوهشکده کودکان استثنائی، 1389/07/11، 1393/04/01، ایران، تهران عضو شورای نشر پژوهشکده کودکان استثنائی، 1389/09/06، 1393/04/01، ایران، تهران عضو کمیته تدوین زیر نظام پژوهش و ارزشیابی، 1392/07/22، 1392/11/30، ایران، تهران کتاب‌های ترجمه شده صدرالسادات سید جلال، مینائی اصغر، راهنمای آسان تحلیل عاملی، ترجمه، انتشارات سمت، 1380/08/10 مقالات چاپ شده در نشریات بین المللی Minaei Asghar, Epidemiological comparisons of problems and positive qualities reported by adolescents in 24 countries., Journal of Consulting and Clinical Psychology, 75, 2, 2007/01/01 Minaei Asghar, The generalizability of the Youth Self-Report syndrome structure in 23 societies., Journal of Consulting and Clinical Psychology, 75, 5, 2007/01/01 Minaei Asghar, Consistency of Teacher-Reported Problems for Students in 21 Countries, School Psychology Review, 36, 1, 2007/01/01 Minaei Asghar, Behavioral and Emotional Problems Reported by Parents of Children Ages 6 to 16 in 31 Societies, Journal of Emotional and Behavioral Disorders, 15, 3, 2007/01/01 Minaei Asghar, Testing the Teacher's Report Form syndromes in 20 societies, School Psychology Review, 36, 3, 2007/01/01 Minaei Asghar, Testing the 8-Syndrome Structure of the Child Behavior Checklist in 30 Societies, Journal of Clinical Child and Adolescent Psychology, 36, 3, 2007/07/17 Rescorla Leslie A., Ginzburg Sofia, Achenbach Thomas M., Ivanova Masha Y., Minaei Asghar, Cross-Informant Agreement Between Parent-Reported and Adolescent Self-Reported Problems in 25 Societies, Journal of Clinical Child and Adolescent Psychology, 42, 2, 2013/01/31 Rescorla Leslie A, Bochicchio Lauren, Achenbach Thomas M, Ivanova Masha Y, Minaei Asghar, Parent–Teacher Agreement on Children's Problems in 21 Societies, Journal of Clinical Child and Adolescent Psychology, 43, 4, 2014/04/30 Mohamadi Reyhaneh, RAFIEE ALAVIJE MAJID, Minaei Asghar, MODARESI YAHYA, KAZEMI DASTJERDI MEHDI, GHADERI MAHDI, Generation and Content Validation of a Persian Syntax Comprehension Test, Psychology of Language and Communication, 19, 3, 2015/05/17 Burt S. Alexandra, Rescorla Leslie A., Minaei Asghar, The association between aggressive and non-aggressive antisocial problems as measured with the Achenbach System of Empirically Based Assessment: A study of 27,861 parent–adolescent dyads from 25 societies, Personality and Individual Differences, 85, 4, 2015/06/01 Mohamadi Reyhaneh, RAFIEE ALAVIJE MAJID, Minaei Asghar, modaresi yahya, Dastjerdi Kazemi Mahdi, GHADERI MAHDI, generation and content validation of a persian syntax comprehension test, Psychology of Language and Communication, 19, 3, 2015/12/01 Minaei Asghar, Testing Syndromes of Psychopathology in Parent and Youth Ratings Across Societies, Journal of Clinical Child and Adolescent Psychology, 48, 1, 2018/01/24 مقالات چاپ شده در نشریات داخلی Mohamadi Reyhaneh, RAFIEE ALAVIJE MAJID, MODARESI YAHYA, KAZEMI DASTJERDI MEHDI, Minaei Asghar, GHADERI MAHDI, Comprehension of Passive Structure: Study of Children with and without Specific Language Impairment, Iranian Rehabilitation Journal, 13, 4, 2015/02/15 Mohamadi Reyhaneh, modaresi yahya, Dastjerdi Kazemi Mahdi, Minaei Asghar, GHADERI MAHDI, comprehension of passive structure : study of children with and without specific language impairment, Iranian Rehabilitation Journal, 13, 4, 2015/09/07 Mohamadi Reyhaneh, Dastjerdi Kazemi Mahdi, Minaei Asghar, jenabi mohammad sadegh, The Comprehension of Active and Passive Sentences in Persian Typically Developing Children Aged 48-71 Months, Modern Rehabilitation, 10, 2, 2016/06/18 Mohamadi Reyhaneh, Ahmadi Akram, Dastjerdi Kazemi Mahdi, Minaei Asghar, Damarchi Zeinab, Development of the Persian syntax comprehension test, International Journal of Pediatric Otorhinolaryngology, 124, 2019/05/27 حسن زاده سعید، مینائی اصغر، انطباق و هنجاریابی آزمون رشد زبان(TOLD-P:3) برای کودکان فارسی زبان تهرانی (بخش دوم)، کودکان استثنایی، اول، 2، 1380/10/05 حسن زاده سعید، مینائی اصغر، انطباق و هنجاریابی آزمون رشد زبان(TOLD-P:3) برای کودکان فارسی زبان تهرانی (بخش اول)، کودکان استثنایی، اول، 1، 1380/10/05 مینائی اصغر، ویسمه علی اکبر، عوامل مؤثر بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان کم‌شنوای تلفیقی، کودکان استثنایی، اول، 4، 1381/05/15 فرهبد مژگان، مینائی اصغر، انطباق و هنجاریابی نسخه بازبینی شده آزمون مهارتهای بینایی- حرکتی، توانبخشی، 5، 17 و 18، 1383/06/10 مینائی اصغر، احمد پناه محمد، هومن حیدر علی، استاندارد سازی آزمون هوشی ویلیامز برای افراد دچار آسیب بینایی، کودکان استثنایی، 5، 2، 1384/06/25 مینائی اصغر، انطباق و هنجاریابی سیاهه رفتاری کودک، پرسشنامه خودسنجی و فرم گزارش معلم آخنباخ، کودکان استثنایی، 6، 1، 1385/03/25 مینائی اصغر، مطالعه ساختار عاملی فرم گزارش معلم آخنباخ با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی، کودکان استثنایی، 6، 3، 1385/09/20 مینائی اصغر، بررسی ساختار عاملی مقیاس رفتار انطباقی بزرگسالان(ABS-RC:2): یک تحلیل ثانویه، کودکان استثنایی، 7، 3، 1386/02/01 مینائی اصغر، بررسی تغییرناپذیری ساختار عاملی سؤالهای سندرمی پرسشنامه خودسنجی آخنباخ، کودکان استثنایی، 7، 1، 1386/02/04 مینائی اصغر، بررسی ساختار عاملی سوالات سندرمی سیاهه رفتاری کودک(CBCL)، روانشناسی و علوم تربیتی، 7، 1387/04/18 مینائی اصغر، فلسفی نژاد محمدرضا، روشهای سنجش تک بعدی بودن سوالها در مدلهای دو ارزشی IRT، اندازه گیری تربیتی، 1389/04/15 اکبر فهیمی نازیلا، حسینی سید علی، مینائی اصغر، غریب مسعود، محمودی راد مریم، بررسی مشکلات هیجانی ناشی از روش محدودیت درمانی در اندام فوقانی کودکان فلج مغزی همی پلژی، کودکان استثنایی، 11، 40، 1390/05/25 مینائی اصغر، سنجش مقا‌یسه‌پذیری سازه‌ای و تحلیل کارکرد افتراقی سوالها (DIF) و حیطه‌های محتوائی (DTF) آزمون علوم تیمز 2007 در بین دانش‌آموزان ایران و آمریکا، اندازه گیری تربیتی، 4، 11، 1392/03/20 مینائی اصغر، انطباق و استاندارد سازی آزمون غیرکلامی هوش اسنایدرز- اومان برای کودکان 7- 5/2 سال: یک مطالعه مقدمانی، کودکان استثنایی، 5، 3، 1392/07/01 مینائی اصغر، دلاور علی، فلسفی نژاد محمدرضا، کیامنش علیرضا، مدل پردازی تشخیص شناختی CDM سوال های ریاضی تیمز 2007 در دانش آموزان پایه هشتم ایران با استفاده ازمدل یکپارچه با پارامتر پدازی مجدد RUM و مقایسه ی مهارت های ریاضی دانش آموزان، اندازه گیری تربیتی، 5، 16، 1393/04/01 مینائی اصغر، دلاور علی، فلسفی نژاد محمدرضا، کیامنش علیرضا، مهاجر یحیی، مدل‌پردازی تشخیصی شناختی(‍CDM) سوالهای ریاضیات تیمز 2007 در دانش‌آموزان پایه هشتم ایران با استفاده از مدل یکپارچه با پارامتر‌پردازی مجدد (RUM) و مقایسه مهارتهای ریاضی دانش‌آموزان دختر و پسر، اندازه گیری تربیتی، 5، 16، 1393/06/25 مینائی اصغر، کاربرد مدل اندازه‌گیری راش در ارزشیابی ویژگیهای اندازه‌گیری آزمون مهارتهای دیداری- حرکتی(TVMS-R)، اندازه گیری تربیتی، 5، 18، 1393/11/20 مینائی اصغر، غفاری ایردموسی زهرا، کارکردافتراقی سئوال‌های پایه هشتم آزمون ریاضی تیمز 2011 در بین دانش‌آموزان دختر و پسر با استفاده از رویکرد نظریه سئوال – پاسخ، اندازه گیری تربیتی، 6، 21، 1394/02/10 مینائی اصغر، ویژگیهای روانسنجی(اعتبار و روایی) آزمونهای ورودی دوره راهنمایی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی با استفاده از رویکرد اندازه‌گیری راش: با تاکید بر آزمونهای هوش و خلاقیت، اندازه گیری تربیتی، 5، 20، 1394/05/06 هوشیاری زهرا، دلاور علی، مینائی اصغر، اسکندری حسین، استخراج طرحواره های اخلاقی مدیران در مواجهه با موقعیت های دشوار، اخلاق در علوم و فناوری، 12، 3، 1396/01/01 مینائی اصغر، نیک زاد سپیده، ساختار عاملی و اعتبار نسخه فارسی پرسشنامه شیوه های فرزندپروری بامریند، خانواده پژوهی، 13، 49، 1396/03/15 محمدی نوشیروان، دلاور علی، فرخی نورعلی، مینائی اصغر، علی زاده حمید، شناسایی صفات زیربنایی سوال های آزمون هوش وکسلر چهارکودکان بر اساس توانایی-های باریک نظریه کتل-هورن-کارول با استفاده از مدل تشخیصی شناختی جی دینا، اندازه گیری تربیتی، 7، 28، 1396/05/10 نیک زاد سپیده، مینائی اصغر، حسنی فریبا، ویژگی‌های روان‌سنجی سؤال‌های پرسشنامه شیوه‌های فرزندپروری بر اساس نظریه سؤال- پاسخ، مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، 7، 18، 1396/05/25 کریمی حسن، مینائی اصغر، ویژگی های روان‌سجی و ساختار عاملی پرسشنامه شخصیت هگزاکو و مقایسه رابطه آن با پنج عامل اصلی شخصیت در بین دانشجویان دختر و پسر شهر تهران، فصلنامه روان سنجی، 6، 22، 1396/09/25 هوشیاری زهرا، دلاور علی، مینائی اصغر، اسکندری حسین، استخراج طرحواره های اخلاقی مدیران در مواجهه با موقعیت‌های دشوار، فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری، 12، 3، 1396/10/08 محمدی نوشیروان، دلاور علی، فرخی نورعلی، مینائی اصغر، علی زاده حمید، شناسایی صفات زیربنایی سوال‌های آزمون هوش وکسلر‌چهارکودکان بر اساس توانایی-های باریک نظریه کتل-هورن-کارول با استفاده از مدل تشخیصی شناختی ‌جی‌دینا، اندازه گیری تربیتی، 7، 28، 1396/10/10 گرامی پور مسعود، مینائی اصغر، تأثیر اندازه گیری مبتنی بر برنامه درسی (CBM) بر پیشرفت ریاضی دانش آموزان ابتدایی، برنامه ریزی درسی نظریه و عمل، 5، 10، 1396/12/06 هوشیاری زهرا، دلاور علی، مینائی اصغر، اسکندری حسین، مقایسه دو رویکرد مبتنی بر یادآوری و بازشناسی در اندازه گیری رشد اخلاقی: نئوکلبرگی ها و چالش های بررسی رشد اخلاقی، مجله روان پزشکی و روان شناسی بالینی ایران، 24، 1، 1397/01/17 مینائی اصغر، حسنی مرضیه، کاربرد مدل راش در برآورد و بهبود کیفیت اندازه‌گیری پرسشنامه شادکامی آکسفورد(OHQ)، اندازه گیری تربیتی، 8، 29، 1397/01/22 مینائی اصغر، وحید کاشانی سارا، اثر بخشی طرح واره درمانی گروهی بر خودپنداره در زنان دچار اختلال هویت جنسی، مجله خانواده و بهداشت، 7، 4، 1397/03/09 دلاور علی، فرخی نورعلی، مینائی اصغر، کیانی غلامرضا، مشکاتی حسن، بررسی پیش بینی موفقیت مهارت آموزان دانشگاه فرهنگیان در آزمون ارزیابی صلاحیت معلمی )اصلح( با استفاده از کدگذاری متغیرهای طبقه ای، تدریس پژوهی، 6، 1، 1397/04/17 صفارزاده سمیه، مینائی اصغر، فرخی نورعلی، تحلیل ساختار عاملی پرسشنامه رفتارهای کنارآمدن کودکان (CCBQ) در دانش آموزان مقطع راهنمایی شهر تهران، فصلنامه مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی، 3، 24، 1397/06/05 مشکاتی حسن، دلاور علی، فرخی نورعلی، مینائی اصغر، کیانی غلامرضا، تعیین ضرایب خرده آزمون های ارزشیابی صلاحیت های حرفه ای (اصلح) دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان، مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، 8، 23، 1397/07/01 مینائی اصغر، باقری راد فاطمه، ساخت و استانداردسازی پرسشنامه رضایت شغلی کارکنان با استفاده از نظریه سؤال – پاسخ، مشاوره شغلی و سازمانی، 10، 36، 1397/07/10 مینائی اصغر، ناظری ساناز، ویژگیهای روانسنجی مقیاس درجه‌بندی اتیسم گیلیام-ویرایش سوم (گارز-٣) در مبتلایان به اوتیسم: یک مطالعه مقدماتی، کودکان استثنایی، 18، 2، 1397/07/16 مشکاتی حسن، دلاور علی، فرخی نورعلی، مینائی اصغر، کیانی غلامرضا، تعیین ضرایب خرده آزمون‌های ارزشیابی صلاحیت‌های حرفه‌ای (اصلح) دانش‌آموختگان دانشگاه فرهنگیان، مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، 8، 23، 1397/10/05 مینائی اصغر، قدمی ابوالفضل، فرخی نورعلی، فت پارامترهای سوال های روند آزمون ریاضیات پایه هشتم تیمز ایران و تاثیر آن در برآورد پارامتر توانایی، مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، 9، 25، 1398/02/16 مینائی اصغر، انطباق و استانداردسازی آزمون غیر کلامی هوش اسنایدرز- اومان برای کودکان 2/5- 7 سال(SON-R) : گزارش پایانی، روانشناسی و علوم تربیتی، 5، 3 مینائی اصغر، قدمی ابوالفضل، فرخی نورعلی، افت پارامترهای سوالهای روند آزمون ریاضیات پایه هشتم تیمز ایران و تاثیر آن در برآورد پارامتر توانایی، مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، 9، 25 همایش‌های داخلی مینائی اصغر، غفاری ایردموسی زهرا، چهاردهمین کنفرانس اموزش ریاضی ایران، سخنران، Differential function of eighth grade math test Thames 2011 between male and female students using the question-response theory approach، 1395/06/16، 1395/06/18 مینائی اصغر، نیک زاد سپیده، حسنی فریبا، چهاردهمین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی, آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران، خلاصه مقاله، مقاله کامل، تحلیل سوالات نسخه فارسی پرسشنامه شیوه های فرزند پروری بامریند، 1395/07/06، 1395/07/06 مینائی اصغر، دومین کنگره انجمن روانشناسی ایران، سخنران، مقاله کامل، انطباق و استاندارد‌سازی آزمون غیرکلامی هوش اسنایدرز- اومان برای کودکان 7-2/5 سال: یک مطالعه مقدماتی پایان نامه/رساله (کارشناسی ارشد) کارکرد افتراقی سئوالهای پایه هشتم آزمون ریاضی تیمز 2011 در بین دانش­آموزان دختر و پسر با استفاده از رویکرد نظریه سئوال – پاسخ (IRT)، زهرا غفاری، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/03/25 مدل پردازی رابطه شوخ طبعی، خوش بینی با رضایتمندی زناشویی و شادمانی ذهنی در زوجین نابارور با روش تحلیل مسیر، طیبه رئیسی، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1394/02/20 مقایسه الگوهای شخصیتی، سرشت و منش و هوش اخلاقی مجرمین سایبر با مجرمین غیر سایبری، محمد رضا رضائی، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1394/03/22 رابطه بین ابعاد سه گانه شخصیتی بامیزان خلاقیت دانشجویان با استفاده از مدل یابی معادلات ساختاری، معصومه علیزاده، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1394/03/25 تاثیر انیمیشن های تخیلی بر خلاقیت و هوش هیجانی دانش آزمون 10-8، مرضیه لطیفیان، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1394/04/15 استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامه هوش هیجانی صفتی (AF- TEIQue) بر روی دانش آموزان مقطع متوسطه شهر تهران، معصومه قنبرلو، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/04/16 ویژگی¬های¬روان¬سنجی¬پرسشنامه¬رفتارهای¬کنترل¬گرایانه همسر(CBS) درزوجین شهر تهران با استفاده ازمدل¬های نظریه ¬سوال¬-پاسخ، نسیم سرداری، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/25 ساخت و هنجاریابی آزمون بازتاب هیجانی در دانشجویان دانشگاه های شهر قزوین، دواود افلاطونی، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/08/05 ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه رفتارهای کنارآمدن کودکان در دانش آموزان مقطع راهنمایی شهر تهران با استفاده از رویکرد تحلیل عاملی و مدل راش، سمیه صفارزاده، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/08/25 کاربرد مدل چند ¬وجهی راش در برآورد ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه سبک‌های شوخ‌طبعی مارتین، اسماعیل رفیعی آتانی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/08/30 افت پارامترهای سؤالات (IPD) روند آزمون ریاضیات پایه هشتم تیمز و تأثیر آن بر برآورد پارامتر توانایی، ابوالفضل قدمی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/09/15 کارکرد افتراقی سؤال‌های(DIF) آزمون ریاضی پایه هشتم تیمز 2007 در بین دانش آموزان دختر و پسر با استفاده از مدل‌های تشخیصی شناختی(CDMs)، بهروز کاظمی دانا، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/09/25 تاثیر آموزش های ضمن خدمت بر ادراک توانمندی، عملکردهای شغلی کارکنان و چابکی سازمانی، محمد آئینه وند، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/10/27 تاثیر دوره های آموزش های ضمن خدمت بر فرسودگی شغلی، عملکرد شغلی و میزان مشارکت کارکنان دانشگاه علامه طباطبایی در تصمیم گیری، سیده مریم لطیفی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/11/13 ارزشیابی ملاکها و فرایند انتخاب رشته تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه، مجید کوثری، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/11/20 کاربرد مدل تشخیصی شناختی (CDM) در تعیین مهارت ها ی زیر بنایی عملکرد دانش آموزان پایه نهم در آزمون ماتریس های پیشرونده ریون، ‫سعیده حسینی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/11/27 ‫هنجاریابی و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه چشم‌انداز زمانی زیمباردو (ZTPI) در دانشجویان دانشگاه‌های تهران، ‫محسن اسمعیلی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/11/30 ‫کارکرد افتراقی سؤال‌های(DIF) آزمون ریاضی پایه هشتم تیمز 2007 در بین دانش آموزان دختر و پسر با استفاده از مدل‌های تشخیصی شناختی(CDMs)، ‫بهروز کاظمی دانا، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/11/30 هنجاریابی و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه چشم‌انداز زمانی زیمباردو (ZTPI) در دانشجویان دانشگاه‌های تهران، محسن اسمعیلی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/11/30 انطباق، هنجاریابی و ساختار عاملی پرسشنامه پنج عامل بزرگ شخصیت برکلی(BFI)در دانشجویان شهر تهران با استفاده از رویکرد تحلیل عاملی تاییدی، مرضیه حسنی، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/03/23 ویژگی های روانسنجی و ساختار عاملی پرسشنامه 16عاملی کتل با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی و نظریه سوال –پاسخ، شاهسوار، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/03/25 انطباق و هنجاریابی پرسشنامه چندعاملی حافظه در دانشجویان دانشگاه-های شهر تهران، سارا رهگوی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/04/14 ویژگیهای روانسنجی و ساختار عاملی آزمون هوش وکسلر کودکان براساس نظریه کتل هورن کارول(CHC)، مژده حسنپور، درون دانشگاهی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/05/16 ویژگی های روانسنجی پرسشنامه اجتناب و جبران یانگ(YACI) در دانشجویان دانشگاههای شهر تهران، نسرین خلیلی، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/05/17 ساخت و استانداردسازی پرسشنامه رضایت شغلی با استفاده از نظریه سؤال و پاسخ برای کارکنان شهرداری ساری، فاطمه باقری راد، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/05/19 ساخت و هنجاریابی پرسشنامه سایش اجتماعی معلمان و پیش بینی آن براساس ویژگی های شخصیتی، محمود زیوری رحمان، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/25 تأثیر دوره های آموزشی مهارت محور برروحیه ی کارآفرینی و توانمند سازی روان شناختی فراگیران، سیده فاطمه حسینی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/27 برآورد تقاضای نیروی انسانی متخصص (هیات علمی) دانشگاه علامه طباطبایی برای سالهای 1404-1397، ظریفه محبی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/29 مقایسه اثرجو پردیس دانشگاهی بر خودپنداره تحصیلی و سازگاری دانشگاهی دانشجویان پردیس خودگردان با پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبایی، زکیه عابدینی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/29 کاربرد نظریه های سوال-پاسخ در تحلیلهای برازش فرد: تحلیل مقیاس تجدید نظر شده نئو، مهران مکرمی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/29 ویژگی‎های روان‎سنجی و هنجاریابی پرسشنامه افسردگی سالمندان (GDS) در سالمندان شهر تهران با استفاده از مدل چندبعدی راش، بهار نورزاد، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/30 کارکرد افتراقی سوالهای آزمون ریاضی پایه هشتم تیمز 2015 در بین دانش آموزان دختر وپسر با استفاده از رویکرد رگرسیون، هانیه کاسب، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/07/20 ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه تفکر انتقادی ریکتس و روایی همزمان آن با پرسشنامه مهارت‌های تفکر انتقادی کالیفرنیا در نوجوانان دختر و پسر، مهرنوش جواندر، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/08/14 بررسی رابطه کیفیت تجارب دانشگاهی با دستاوردهای دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی، اعظم خسروجردی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/11/20 مقایسه تعادل عاطفه،پاسخ به استرس و تحریف‌های شناختی در پدران و مادران دارای فرزند معلول جسمی حرکتی، سیده سرور موسویان فر، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/11/28 ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سنجش کیفیت زندگی (SF-36) در والدین کودکان مبتلا به سرطان شهر تهران، کیمیا انتظاری مقدم، درون دانشگاهی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/02/02 انطباق و هنجاریابی نسخه سوم مقیاس درجه بندی اوتیسم گیلیام (گارز ٣)، ساناز ناظری، درون دانشگاهی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/02/03 بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه رضایت زناشویی انریچ در اصفهان براساس مدلهای نظریه سوال- پاسخ و کلاسیک، مهناز بروجردی، درون دانشگاهی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/02/05 ویژگیهای روانسنجی و ساختار عاملی فرم والد و چک لیست اختلالات رفتاری () در دانش آموزان کم توان ذهنی مدارس شهر تهران، مینو پگاه، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/04/24 ویژگیهای روانسنجی مقیاس اضطراب حاملگی(PAS) در زنان با تجربه اولین بارداری، نیلوفر غنی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/06/31 راهکارهای ایجاد و تقویت نگرش کارآفرینی در دانش‌آموزان دختر متوسطه اول شهرستان آق‌قلا، رحیمه دلیجه، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره) پایان نامه/رساله (PhD) ساخت و استاندارد سازی آزمون درک نحو در کودکان 4 تا 6 ساله فارسی زبان، ریجانه محمدی، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/11/15 ساخت و استانداردسازی ابزار اندازه گیری طرحواره های اخلاقی و ارائه مدل تبیینی آن بر اساس عوامل شخصیتی، قدرت همدلی و جو اخلاقی، زهرا هوشیاری، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/09/25 شناسایی صفات زیربنایی آزمون هوش وکسلر کودکان نسخه چهار و تعیین پروفایل شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری بر اساس توانایی‌های باریک نظریه کتل _ هورن _ کارول با استفاده از مدل‌های تشخیصی، نوشیروان محمدی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/09/25 شناسایی رویکرد بهینه ترکیب نمرات آزمون تعیین صلاحیت های معلمی دانشگاه فرهنگیان، حسن مشکاتی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/12/21 مشارکت در برگزاری کارگاه‌ها ابزارسازی و تحلیل عاملی، 1389/04/14 طرح دانش افزایی توانمندسازی اعضای هیات علمی، 1396/06/27 دوره آموزشی تربیت معلم، 1396/09/04 همکاری در نشریات فصلنامه اندازه گیری تربیتی، علمی پژوهشی، 1394/04/15
:: فهرست عملکرد : *اصغر (غیر مرتبط) مینائی
عنوان نوشته شماره سند نوع نوشته نوع فعالیت
موردی پیدا نشد!
Footer